В СЛУЧАЙ НА РЕКЛАМАЦИЯ...

Ние се стремим да доставяме на нашите клиенти стоките само в безупречен вид. Ако вес пак възникне ситуация, при която бихте искали да отправите оплакване към нас, Ви молим да направите следното:

  •  Моля, уведомете незабавно Вашия търговски представител от Европапир България. Той/Тя ще ви насочи какви следващи стъпки да предприемете.
  • Използвайте официалния формуляр за рекламации на Европапир, за да изложите същността на възникналия проблем и искането си.
  • Контролният списък за оплаквания на Европапир ще ви напътства какви стъпки да предпиремете, за да осигурите бързо разглеждане на вашето искане и уреждане на рекламацията.
  • Моля, съхранявайте етикетите от палетите и от опаковките на хартията до приемане и одобрение на готовата продукция от крайния клиент. Те са от решаващо значение за проследяване на възникнал проблем с качеството на хартията до фабриката.
  • Осигурете и ни предайте достатъчен брой мостри от хартията, с която е възникнал проблем - напечатани и ненапечатани листа.
  • Изпратете ни снимки, на които е видно в какво се състои оплакването ви - особено в случай на повреда при транспортиране.
  • Запазете хартиите, които са предмет на рекламация дори да преценявате , че са негодни за употреба. Те могат да бъдат изискани от наша страна във всеки едни момент до приключване на рекламационния казус.


За да бъдат уредени рекламациите в интерес на нашите клиенти възможно най-бързо, е необходимо да се оформи съответната документация. За Ваше улеснение сме подготвили формуляр за рекламация, в който да се опишат всички релевантни факти по оплакването. Този формуляр може да ви бъде предоставен и от вашия търговски представител от страна на Европапир, който ще ви съдейства при всяка стъпка от регистрирането до разрешаване рекламацията ви.